poniedziałek, 17 września 2012

H&M na każdy dzień tygodnia

H&M zasypuje nas nowościami i ciekawymi pomysłami. Teraz znów wpadli na pomysł zaprezentowania ubrania na każdy dzień tygodnia. Myślę jednak, że nie tylko w tym poszczególnym dniu będzie można kupić te rzeczy albo po prostu później znowu wszystkie wrócą lub każdego dnia będą dodawane kolejne. Wiadomo jednak, który ciuch jest na dany dzień tygodnia: poniedziałek - sweter, wtorek - koszula, środa - bezrękawnik, czwartek - T-Shirt, piątek - buty, sobota - spodnie i niedziela - okulary. Mi osobiście do gustu nie przypadła tylko koszula i buty, a reszta nawet OK.

A Wam co najbardziej się spodobało?

29 komentarzy:

  1. thanks for your great comment. you are one of my best followers
    fran

    www.showroomdegarde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. i love the shirt
    it's great

    mi-blog-by-amo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. też chyba najbardziej do gustu przypadła mi koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  4. thank you!
    sorry I don't have account on bloglovin ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. w sumie wszystko moglbym wykorzystać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. i really love that clothes, H&M always is great.
    greatings from Spain, Héctor.
    hectorlohan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. awesome blog, and cool picks!

    OdpowiedzUsuń
  8. The vest and the chemise are my fav. Love what you´ve picked :)

    look-scout.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. in love with the mustard pants and the shades, followed back, handsome :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym chętnie przygarnął te musztardowe spodnie, bo ostatnio się zorientowałem, że brakuje mi w tej części garderoby kilku mocnych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny blog:)) obserwuję!
    zapraszam również do siebie, może akurat też Ci się spodoba;p
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  12. love all these! would you like to follow each other in gfc? let me know! http://xxxloveisbeautyxxx.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  13. Love the second shirt!

    Xoxo

    G.

    http://georgefashiondreamworld.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  14. love the stuff! wish the H&M things were tailored in a bit more exact way ! cause on paper they always look that good :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I have an award for u in my blog
    Hope u like it ^^

    Kisses!

    http://gagcloud.blogspot.com/2012/09/etro-ss-13-mfw-premio-cutie-pie-award.html

    OdpowiedzUsuń
  16. wybieram tiszert. kocham takie wzory.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się pierwszy sweter, nawet przez pewien czas zastanawiałem się nad jego kupnem, ale jednak sobie odpuściłem:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna koszula i buty :)

    ZAPRASZAM: www.dripfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń